De Media Mirror is op elke plek op te hangen, maar waarom is nou juist het toilet de beste plek voor de Media Mirror en uw campagne? Tegenwoordig is reclame niet meer weg te denken uit de marketingstrategie van een bedrijf. Om klanten te bereiken moet je zichtbaar zijn, en zichtbaar zijn kan op veel manieren. Toch blijkt dat reclame in kranten en magazines in werking afneemt. De wereld digitaliseert en de kranten en magazines worden steeds minder gelezen. Het toilet is een plek waarop mensen even niet bezig zijn met hun telefoon of worden afgeleid door andere dingen. De aandacht die zij hebben voor toiletreclame is een stuk groter dan wanneer u reclame maakt op een plek waar meer prikkels zijn.
Effectief toiletreclame maken
Mensen aanspreken is ons een vak. Niet alleen de campagne en Media Mirror speelt een rol in hoe succesvol de campagne zal zijn. Maar de locatie van de spiegel is ook een belangrijke factor hierin. Wij hebben per regio een aantal drukbezochte toplocaties uitgezocht waarin wij samen met u bekijken waar en hoe we uw doelgroep het beste zullen bereiken.
Hoe bereik ik mijn doelgroep
Laten we eerlijk zijn, iedereen gaat naar het toilet. Uit onderzoek blijkt dat mensen gemiddeld twee keer naar het toilet gaan bij het bezoek aan een publieke locatie. Dit wil zeggen dat ook uw doelgroep te bereiken is middels onze interactieve toiletreclame. Doordat wij een aantal verschillende drukbezochte toplocaties hebben geselecteerd op doelgroepen, weten wij voor ieder bedrijf een passend advies te geven. Van voetbalstadion tot het lokale top café. Wij hebben van alles wat.
Adverteren op een Media Mirror
Bent u nou door dit alles benieuwd geworden en vraag u zich af welke locatie dan het beste bij uw bedrijf past? Wij denken graag met u mee en laten zien dat reclame maken ook een keer anders kan. Neem vrijblijvend contact op met ons en bel 076 889 39 01